Jak szybko schudnąć z ud

jak szybko schudnąć z ud

W dzisiejszych czasach obowiązujący kanon urody znacznie odbiega od mody sprzed dekad, kiedy to kobiece, okrągłe kształty były bardzo na czasie.

Współcześnie, idealnie zbudowana kobieta powinna nadal mieć zarys klepsydry, jednak jej uda i pośladki nie mogą być zbyt obszerne. Niestety, wiele pań posiada naturalne skłonności do szybszego przybierania na wadzę, wynikające z genotypu lub złych nawyków żywieniowych z dzieciństwa. Jednak każda z nas pragnie wyglądać okazale, szczególnie latem, kiedy eksponujemy swoje ciało. Dlatego też początek roku to najlepszy czas, aby pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej. Jeżeli głowisz się nad tym, jak szybko schudnąć z ud, oto kilka sprawdzonych sposobów.

Prawidłowo skomponowana dieta

W przypadku, kiedy już jako młode dziewczyny mamy tendencje do przybierania na wadzę, powinnyśmy wyrobić sobie zdrowe nawyki żywieniowe, które są kluczem do pięknej sylwetki. Częstą zgubą dla kobiet jest nieprawidłowy cykl zasiadania do posiłków. Kiedy zapominamy o śniadaniach, pierwszy posiłek jemy po kilku godzinach od pobudki, pod koniec dnia nasz organizm próbuje nadrobić straty kaloryczne poniesione w czasie doby. Wówczas mamy wielką ochotę na słodycze lub tłuste potrawy – nasz organizm wie, że są one najbardziej kaloryczne. Niestety, w takiej sytuacji powiększa się tkanka tłuszczowa, bowiem jako że nie jemy śniadań, przerwa w dostawie paliwa będzie dłuższa. Jest to błędne koło które jednak nie trudno jest zatrzymać. Dodatkowo, bardziej niż na kaloryczność dań, powinniśmy zwracać uwagę na ich pożywność. Przykładowo, tabliczka czekolady oraz paczka orzechów brazylijskich mają podobną ilość kalorii, jednak to orzechy są znacznie bardziej wartościowe odżywczo. Powinniśmy także unikać wytworów białej mąki oraz ryżu, bowiem w przeciwieństwie do pełnoziarnistych produktów, zawierają one znikomą ilość błonnika, który jest niezbędny do prawidłowego działania metabolizmu.

Ćwiczenia na zgrabne nogi

jak szybko schudnąć z udOczywiście, odpowiedzią na pytanie, jak schudnąć z ud nie jest jedynie dieta, ale także aktywność fizyczna. Jeżeli zdarzyło nam się w okresie zimy przybrać nieco na wadzę, właściwy jadłospis musi być wspomagany regularnymi ćwiczeniami, bowiem bez nich proces odchudzania będzie przebiegał znacznie dłużej. Poza tym, jeśli stracimy sporo na wadze, nasze ciało może nieatrakcyjnie zwiotczeć. W tej sytuacji wcale nie musimy wylewać hektolitrów potu na siłowni, ważniejsza jest systematyka. W sklepie sportowym możemy zakupić urządzenie do ćwiczeń zwane motylkiem. Idealnie nadaje się ono do ćwiczenia naszych ud. Jeżeli każdego dnia poświęcimy na sekwencję nawet 15 minut, już po kilku tygodniach efekty będą bardzo widoczne.

W obliczu coraz większego problemu z otyłością obserwowanego w naszej cywilizacji, coraz więcej kobiet z początkiem roku  chce poznać odpowiedź na pytanie, jak schudnąć z ud. Aby nasze starania dały jak najlepsze rezultaty, musimy połączyć ze sobą prawidłowo komponowaną dietę oraz systematyczne ćwiczenia. Dzięki takiemu długofalowemu działaniu jesteśmy w stanie pozbyć się problemu na dłużej, nie martwiąc się o efekt jo-jo.

Dodaj komentarz